onsdag den 19. januar 2011

Crossfit # 40

Avvv.. jeg er øm i min rumpe, mine lår og lidt mine overarme..

Jeg er dog glad for, jeg kom afsted til træning i går. Jeg var ellers på vej hjem fra arbejde fyldt med undskyldninger såsom "Hmm.. gør det ikke lidt ondt i ryggen?".. eller "Jeg er godt nok træt i dag".. MEN jeg tog mig sammen og kom afsted.

Opvarming bestod bl.a. af makkerøvelser med medicine ball. Selvom jeg havde den røde - og letteste bold - var det stadig hårdt. Både at kaste den frem og tilbage og lave jumpin squats uret rundt på den, mens makkeren lavede burpees. Mine jumping squats blev til almindelige squats til sidst....

WOD: Mary: AMRAP 20 min:
- 5 HSPU (hand stand push ups)
- 10 pistols (5 med hvert ben)
- 15 pull ups

På en måde synes jeg det var lidt kedeligt, at skulle lave pistols og pull ups igen ligesom sidste tirsdag. Men det var fint nok, da jeg først kom i gang.

HSPU lavede jeg på en box med knæene på boxen.




Jeg prøvede først at lave dem på tæerne, men det gik slet ikke..!

Pistols lavede jeg denne gang med en rød medicine ball under rumpetten. Det gjorde at jeg ikke kom for langt ned (og dermed for svært at komme op igen), men også at jeg kunne sætte lidt fra på bolden. Mine lår rystede efter lidt tid, men jeg blev stædig og gav ikke op. *lidt stolt*

Pull ups lavede jeg i ringe. Igen.

Jeg nåede 8 runder + pistols (startede med pistols).

En ganske fin WOD, men det ville klæde træneren at være lidt mere engageret i WOD'en og måske gå rundt og rette lidt på folk, i stedet for at sms'e....

I morgen skal jeg prøve Mobility WOD for første gang, som er bevægelighed og udstrækning med inspiration fra pilates og yoga. Det glæder jeg mig ret meget til.

Og så har jeg booket hold på lørdag. Så det skulle blive en ok træningsuge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar