lørdag den 8. januar 2011

Man skal liiige i gang igen..

.. med træning.

Jeg har ikke været til crossfit siden før jul.
Jeg havde en tid i tirsdags, men der var jeg liiige lidt for træt. I går havde jeg tænkt mig at træne. Havde booket tid. Men så kommer min bus bare ikke, så jeg må gå hjem igen. Det var ret åndssvagt.

På et tidspunkt vil jeg forsøge at sætte nogle mål for min træning. Altså både crossfit og yoga. Dette vil jeg gøre efter inspiration fra denne blog (skrevet af en af mine crossfit-trænere)

http://mentalmotion.dk/

Lige nu er jeg lidt dvask og ugidelig, selvom jeg godt kan lide crossfit og ved, hvor godt det er for mig. Jeg kan jo se, at jeg har fået mere markerede muskler og kan mærke at min kondition er en lille smule forbedret. Jeg giver vinteren skylden.. hehe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar