tirsdag den 15. juni 2010

Crossfit # 12

Egentlig var jeg stadig øm i armene efter søndagens push-ups. Så jeg håbede meget, at vi ikke skulle lige netop det i dag. But noooo..

Dagens WOD var en såkaldt Tabata.
Man tager 8 runder af hver af disse øvelser:
- kettlebell
- push-ups
- sit-ups
- air squats

En runde er 20 sek. arbejde og 10 sek. pause.
Det gælder om at tage så mange som muligt.

Så det var en kort, intens WOD.

Jeg tog 8 kg kettle bell. Tror måske jeg er klar til 12 kg næste gang (eller næste igen..)..!
Push-ups gik ikke så hurtigt og heller ikke sit-ups, men squats gik ok hurtigt.

Til opvarmning spillede vi stikbold! Haha! Hvis man blev ramt, skulle man lave f.eks. 10 burpees eller 10 push-ups. Og dobbelt hvis man blev grebet.

Vi skulle også lave forskellige øvelser med wall balls (min ikke-ven) to og to. Jeg synes stadig, de er svære at håndtere. Kaste og gribe og den slags unoder.
Bolde og jeg svinger bare ikke. Og alligevel synes jeg det er fedt. Fordi det udfordrer mig og jeg ved, jeg bliver stærkere etc. af det.

Jeg er blevet rigtig glad for Crossfit! Hurra!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar