torsdag den 24. juni 2010

Crossfit # 15

Nate er en hyggelig WOD som består af:
AMRAP (as many rounds as possible) på 20 min:
- 2 muscle ups eller 6 pull ups OG 6 dips
- 4 HSPU (hand stand push ups)
- 8 KB (kettlebell) 24/16

Ingen på holdet kunne mestre en muscle up. Den er også vildt svær! Og når man ikke engang kan lave pull ups korrekt, så er det så godt som umuligt at lave muscle ups. Så i stedet lavede vi pull ups (i barren eller i ringe) og dips. Dips kunne man lave i ringe (det magtede mine arme ikke) eller på en bænk/boks som dem her:



Jeg kunne ikke helt overskue en 12 kg kettle bell, så det blev 8 kg.

Tog 9 runder + pull ups + dips + HSPU..

Og så sluttede vi af med planken. Først den almindelige. Så højre side. Så venstre side. Så ligge på ryggen med hænderne under rumpetten og strakte ben som er hævet 10 cm over gulvet. 1 minut til hver øvelse. Ikke noget problem for mig! Hurra!

Har jeg nævnt at jeg kan se mine mavemuskler er blevet en smule mere markerede?! Mere hurra!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar