søndag den 13. juni 2010

Min første Open Gym

Jeg tog mig sammen og kom afsted i dag.

Der var kun én udover mig, så der var masser af plads.
Jeg varmede op med at sjippe og øve mig i d.u. I starten kunne jeg slet ikke, men så gik det ok. Dvs. 3-4 af gangen. Prøvede også HSPU (hand stand push-ups), men det var som sidst: Det gik ok på vejen ned.. Men jeg kunne overhovedet ikke komme op. Så tog jeg lidt K2E (knees to elbows) og pull-ups i ringe.

WOD
AMRAP 20 min:
80 single sjip
20 push-ups
20 back extensions (den puttede jeg på som ekstra, så det ikke blev for kedeligt)

Jeg nåede 5 runder + sjip + push-ups.

Næste gang vil jeg nok nøjes med 15 push-ups pr. runde, da jeg går lidt i stå i dem, og mine arme ryster.. haha.

Jeg er noget spændt på, hvordan mine arme har det de næste par dage. Sidst jeg tog 120 push-ups, hævede armene og blev mega spændte. Jeg var meget ynkelig! Men da jeg siden har taget push-ups og forhåbentlig styrket armene lidt, så håber jeg at det går.

Men bortset fra det, så kan jeg se på mine arme, at jeg bruger dem flittigt. De virker lidt mere markerede. Jeg bilder mig også ind, at mine ben er blevet strammet lidt op.

Ja. Og jeg har kun gået 1,5 måned.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar