torsdag den 10. juni 2010

Crossfit # 11


På tid:

1000 m roning
100 d.u. eller 400 single sjip
100 sit-ups
70 pull ups
100 d.u. eller 400 single sjip
800 m løb

Åh ja..
Nu jeg har prøvet romaskinen for første gang. Den er fin og hård og effektiv.. som alt det andet.

Mht. sjipning så nåede jeg i dag op på 6 d.u. i træk.. Hurra! Men til WOD tog jeg single. Hvor jeg fik sidestik. Hm.

Sit-ups lavede jeg på dobbelt måtte med abmat under for at skåne halebenet ekstra. Vi havde benene under en bænk og skulle helt ned med skuldrene på gulvet og helt op at sidde.
100 sit-ups er mange! Men jeg kom igennem.

Pull ups er ikke min ven. Nej nej. Jeg tog dem i ringene og blev som sidst mere og mere lodret i kroppen. Kunne til sidst kun tage fem af gangen. Men igen, jeg kom igennem alle 70. Det er anden gang, jeg laver pull ups.

Løb.. til selve WOD?! Løb er heller ikke min ven. Jeg løb. Men ikke hurtigt og ikke smart. Men jeg løb 800 m. Ude på gaden. På Nørrebro.

Og så.. lige til allersidst.. fordi vi havde ekstra tid.. Så kunne vi da lige lave planken. Først almindelig. Fødder i gulvet, helt strakt krop, underarm i gulvet. Dernæst på højre side, så venstre side. Og så lige almindelig igen. 1 minut til hver planke. Det var hårdt og jeg svedte. Men jeg holdte mig strakt hele tiden og sank ikke sammen i kroppen. Hurra hurra!

Der kunne jeg godt mærke, at jeg har trænet core-musklerne til pilates og effekt.

Fik jeg nævnt, at det kun er to dage siden, jeg sidst var til træning? :-)
Jeg har ellers indtil nu trænet højst hver tredje dag..

Næste træning er på tirsdag. Medmindre jeg tager til Open Gym i weekenden (individuel træning. Ingen træner. Intet hold)...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar