fredag den 18. juni 2010

Crossfit # 13

Endnu en god omgang Crossfit her op til weekenden!

Lige løbe 400 m. Lige lave stafet. Bl.a. med overhead lunges. Det skulle jo gå stærkt, så jeg knaldede knæene i gulvet for hvert skridt. Det har resulteret i et flot blå mærke på højre knæ.



Vi legede også med box jumps. Dvs. vi prøvede at se hvor højt vi kunne hoppe. Jeg endte på en høj box jumps med to vægtskiver oven på.



Selve WOD var på tid:
30 HSPU (handstand push ups)
40 pull ups
50 KB (kettlebell swings)
60 sit ups
70 burpees

Min tid var 20.20 minutter og jeg var helt færdig bagefter. Burpees får seriøst pulsen op.

Jeg lavede HSPU på en box:



Og pull ups i ringe:



Ved KB tog jeg 8 kg:



Sit ups gjorde jeg helt som foreskrevet.

Burpees er sådan nogle fæle øvelser:



Brystet skal ned og røre gulvet hos os.

Jeg er træt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar