torsdag den 17. juni 2010

Skal jeg spise mere??

Nu har jeg siden april mere eller mindre trænet Crossfit to gange om ugen. Det er hård træning og for at jeg ikke skal tabe mig, så skal jeg spise mere end jeg allerede gør nu (siger de på I Form) og mere protein og kulhydrater.

Jeg har forsøgt at spise 3-4 mellemmåltider om dagen. Det er mest rugbrød med leverpostej, makrel, æg etc., a-38 med mysli, frugt, quinoa eller spelt med lidt grønt til.






Men derudover synes jeg ikke, at jeg spiser mere. Jeg synes faktisk ikke, at jeg kan spise mere, uden at det vil resultere i grovæderi og oppustet mave og kvalme.
Til gengæld gør mellemmåltiderne at jeg undgår at gå sukkerkold og blive smådårlig og kaste mig over slik og chips og kage. Det er jo meget smart. Min tandlæge vil give mig ret! Ikke at jeg er vildt god til at undgå de søde sager, men det er blevet bedre.

Så er der proteinerne og kulhydraterne. Hmm.. Jeg har lidt svært ved at overskue det.
Jeg skal spise protein til alle måltider. I hvert fald hovedmåltider. Og spise protein og kulhydrat senest en halv time efter træning. Hjælp modtages gerne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar