lørdag den 12. juni 2010

Open Gym

Jeg har endnu ikke været til Open Gym (Crossfit).

Open Gym er fri træning, og jeg kunne jo godt trænge til at øve f.eks. pull ups og HSPU (hand stand push ups), d.u. (double unders - sjip) og sådan. Jeg har bare ikke helt kunne overskue at være der "alene" endnu. Men måske tager jeg afsted i morgen.

Jeg tænker, at jeg skal:
- udnytte redskaberne (barren, kettlebells, box etc.)
- øve mig på det, jeg har svært ved
- ikke lave øvelser, jeg ikke har prøvet før (så jeg ikke står og fumler og får skader)

Jeg kunne lave en WOD som f.eks.:
Cindy: AMRAP 20 min:
5 pull-ups
10 push-ups
15 air squats

eller

5 runder af:
50 air squat
100 sjip

eller

10 runder på tid:
10 burpees
10 k2e (knees to elbows)

eller

max runder på 20 min:
20 d.u./80 singles
20 push-ups

eller

max runder på 20 min:
10 k2e
15 push-ups
20 box jumps

eller

3 runder på tid:
50 box jumps
50 sit-ups
50 back extensions

Jeg tænkte, at jeg kunne gennemføre disse WOD til Open Gym i løbet af mit fire måneders projekt. Så bliver jeg vist ikke overanstrengt.. hehe. Men det skal være udover de to gange, jeg går til holdtræning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar