onsdag den 9. juni 2010

Projekt - status 1

Mit mini projekt har været i gang i hele ni dage, og indtil videre har det været stille og roligt.

Jeg har spist et mellemmåltid senest en halv time efter træning. Har ofte en banan med til træning, som jeg kan spise bagefter. Ellers spiser jeg ofte a-38 med mysli eller en frugt og en skive rugbrød med pålæg.

Det med at spise protein til alle hovedmåltider.. ved jeg faktisk ikke helt, om jeg gør. Mest fordi jeg har glemt at tjekke efter. Jeg får til morgenmad (a-38 med mysli - ofte noget frugt til), men skal lige stramme op på frokost og aftensmad.

Mht. 3-4 mellemmåltider så er jeg 90 % sikker på, at jeg opfylder det. Jeg får to mellemmåltider på job, og spiser gerne et, når jeg kommer hjem fra job. Når jeg husker det, så spiser jeg også et efter aftensmad.

Til sammenskudsbrunch bagte jeg Brød med bitz i.

Jeg har kun købt én muffin af gangen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar