fredag den 14. juni 2013

Futura kosttilskud

Sponsoreret indlæg


Jeg er blevet tilbudt en Futura-pakke bestående af:

- Immunforsvar
- Tranebær
- Host let
- Silica
- Fiskeolie 1000
- Kalk + D3

Af praktiske grunde har jeg valgt at teste få produkter af gangen. I første omgang er det fiskeolien og Kalk/d-vitamin.

Fiskeolien indeholder pr 1. kapsel:
Koncentreret fiskeolie: 1000 mg
Omega-3: 540 mg
- heraf: EPA og DHA: 450 mg
- E-vitamin: 5 mg

Dagsdosis: 1-3 kapsler (100 kapsler i en bøtte)


Kalk/d indeholder pr. 2 tabletter:
- d3 vitamin: 10 ug
- calcium: 800 mg

Dagsdosis: 2 tabletter (190 tabletter i en bøtte)


Jeg er ikke sikker på, hvordan jeg ved, om produkterne virker - hvad jeg skal se efter - men det skader vel ikke at prøve, tænker jeg :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar