torsdag den 7. juli 2011

Crossfit # 86

Hvor rart med en rolig crossfit-start efter 11 dage uden træning og lige en festival indimellem.

Vi var kun 4 på holdet, hvilket blot gjorde det hyggeligt og så var Yvonne træner. Hende har jeg ikke haft siden .. lang tid siden. Da jeg stadig trænede på 1. sal.

Opvarmning
Led/udstrækning

Dernæst skulle vi "trække en seddel" fra crossfit-bøtten, hvorpå der var skrevet diverse øvelser.
Det blev så til:

2 runder af:
- 10 x mountain climbers (10 hver ben)
- 10 x reb
- 10 x sit ups med bold (10 hver ben)
- 10 x KB vindmills (5 hver arm)
- 30 sek. håndstand

WOD
Back squat
6-6-6-6-6

Jeg tog 35-40-45-40-40


Det gik ok og jeg fik ros for min squat :-)

Bagefter kunne man lige slutte af med at lege med pull ups. Tog 3 pull ups (overhåndsgreb) og ca. 2 x 2 chin ups. Spas.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar