tirsdag den 5. juli 2011

Festival, sovning, tisning og magnesium..

I et forsøg på at opretholde min gode nattesøvn og derunder mangel på tisseture i løbet af natten, havde jeg taget magnesium med på Roskilde Festival.

MEN det viste sig:
1) at jeg havde meget svært ved at sluge pillerne kun med vand (bruger a-38 hjemme i hulen)
2) at jeg lige glemte det 2 gange
3) at det nok bare er umuligt at sove decideret godt på en festival uanset hvor meget magnesium, der hældes i kroppen.
4) at jeg de 3 første nætter vågnede mellem kl. 5 og 5.15 og skulle tisse (den 4. nat var det kl. 6) - stadig på trods af magnesium. Dvs. de gange jeg huskede det..

Nu glæder jeg mig til at få genoprettet min søvnrytme. For jeg kan sgu meget godt lide at sove godt. Kvalitetssøvn. Det er dejligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar