lørdag den 23. juli 2011

Crossfit # 89

Løbe 400 m
Og så ellers opvarmning, der skulle forberede vores kroppe til dagens chipper.

WOD
- 800 m løb
- 90 d.u.
- 80 air squats
- 70 box jumps
- 60 lunges
- 50 burpees
- 40 KB swings 32/24
- 30 t2b
- 20 strict pull ups
- 10 HSPU

Man måtte skalere på øvelser og på antal. Man måtte godt lave 90 singles (og ikke nødvendigvis gange med 4) for at holde intensiteten oppe.

Jeg løb de 800 m i - efter trænerens mening - et lidt for roligt tempo "Farede du vild? Var du lige i 7-11 efter en snack?".. hehe.
Mine d.u. var ikke lige i skabet i dag, så det blev flest singles.
Air squats gik ok. Ikke sådan vildt hurtigt, men tog alle 80.

Ved box jumps kæmpede jeg en del med konditionen, så tog 40.
Skalerede også ved lunges, så tog 35.

Pruste pruste.

Ved burpees fik jeg kun taget et par stykker, da jeg lige fik et par knap så rare jag i lænden. Fuck. Jeg prøvede et par KB swings med 16 kg, men det var heller ikke i orden. Mon t2b ville gå? 1 stk. - og ikke mere.


Så brugte jeg resten af tiden på at strække ud og prøve at finde ud af, hvor i lænden det egentlig gjorde ondt. Det kunne jeg så ikke helt finde.

Så nu ser jeg tiden an og passer meget på. Det føles som en slags mild version af hold i ryggen, som jeg havde for lidt over 1 år siden...

Det er virkeligt irriterende!

Bortset fra det, så synes jeg chipper er lidt svær, da jeg er nødt til at skalere, men ikke ved hvordan og hvor meget. Sådan at jeg stadig er presset, men ikke så ødelagt at jeg ikke kan lave mere efterfølgende eller laver øvelserne for langsomt. Ja.

2 kommentarer:

  1. Jamen, var du så i 7-11 efter en muffin? Hihi. Ærgerligt med dum lænd og ødelagt chipper. :(

    SvarSlet
  2. Kunne have været sjovt, hvis jeg lige hev en stor muffin frem.. hihi.

    SvarSlet