lørdag den 9. juli 2011

Crossfit #87

Opvarmning
Hård.
Alt muligt hejs med medicine ball.
Løbe 800 m bl.a.

WOD
AMRAP 15 min:
- 3 wall climbs
- 6 broad jumps
- 9 KB swings

Jeg tog 4 runder... Hvilket ikke er særligt meget, men de der wall climbs var nær ved at tage livet/armene/core af mig. Føj for den!

Jeg har aldrig taget en korrekt wall climb, hvor maven er inde og røre ved væggen. Det må komme en dag. Så den første i en runde var sådan 2-3 (mest 3) håndslængder fra væggen. Den anden var noget længere fra og det samme med den tredje wall climb. "Husk at spænde op i baller og core - også på vej ned, så benene ikke bare slasker i gulvet". Æhh.. Slask slask sagde mine ben. Trætte ben. Eller arme. Eller core.

Broad jumps var nærmest lette og sjove.
KB swings tog jeg med 16 kg. Det gik lige.

Sved. Sved. Sved.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar