onsdag den 13. juli 2011

Min første sports bh

Som mine - få - opmærksomme faste læsere er klar over, er dette IKKE en modeblog. Ikke noget med tøj, tasker, sko, smykker eller noget. Dels fordi, jeg ikke går så højt op i det og dels (eller derfor) fordi jeg ikke ved så meget om det.

MEN når noget af ovenstående kan relateres til min blogs hovedfokuspunkter: Crossfit, yoga, sundhed, økologisk hudpleje, så kan jeg da godt liiiige klemme et indlæg ind.

For jeg har nemlig købt min første sports bh. Jeg troede ikke at kvinder med lille barm behøvedes en sådan, så har seriøst aldrig skænket det en tanke. Så blev jeg ældre og klogere og begyndte at lure lidt på mærker og tests.
Det endte med at jeg bestilte en Newline sports bh nettet. 329 kr incl. porto.

I går kom den så og jeg tog den straks på, tænkte at den passede fint og klippede mærkerne af. Bagefter tænkte jeg "Fuck, den er da for lille. Jeg kan knap få den over hovedet".
Det er str. s og skål-mæssigt, skal den ikke være større. Men jeg syntes, den strammede om livet og om armhulerne. Der er dog en slags halvlukning bagpå, så den lidt kan justeres.


Nåh, på den anden side ved jeg ikke HVOR stramt en sports bh skal sidde. Og jeg må jo sige, at der ikke er noget der hopper eller danser. Den sidder tæt til.

Den blev afprøvet til Mobilitet/yoga i går, og jeg bemærkede slet ikke, at jeg havde den på. Så måske passer den godt nok.

Åh ja.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar