lørdag den 16. juli 2011

Kold tyrker

Onsdag: Kage på job (den fedtede wienerbrødsagtige)
Torsdag: Slik på job
Fredag: Kage på job (den fedtede wienerbrødsagtige)

Så nu prøver jeg på at tage en kold tyrker.
Ingen slik, chips, kage eller is i dag, i morgen, mandag og tirsdag.
I hvert fald i dag og i morgen..

Jeg er rastløs og har cravings og synes jeg fortjener nogle salte chips, da jeg har diaré. Nå. F.eks. Pringles.

Eller de der uden alt for meget fedt, men som stadig smager dejligt. Som jeg ikke lige kan huske navnet på. De er ovnbagte.
Det kunne også være herligt med noget lakridskonfekt. Eller toblerone.
Mmm.. en blåbærmuffin. En stor en.


Og så lige hyldeblomstsorbet og hindbærsorbet fra isbiksen på Falkoner Alle.

Men jeg spiser et stort lækkert æble. Ja, det gør jeg i hvert fald.

1 kommentar:

  1. Det er et prisværdigt tiltag. Og er det ikke noget med, at det er de første 3-4 dage, der er de værste? Det klarer du snildt. :)

    SvarSlet