mandag den 4. juli 2011

Festival med halv-sygdom

Fredag eftermiddag - efter at have spist dejlig laks med ris og groft brød kl. 14 - fik jeg kvalme og mavekneb. Jeg gik ned i mit telt og lå der så fra kl. 16 til kl. 8 næste dag. Kun afbrudt af tisseture.

Jeg var ikke megadårlig. Jeg var ikke ved at dø. Men det var bekymrende, at jeg slet ingen appetit havde. At jeg intet spiste i 18 timer. Det er meget unormalt for mig, der plejer at spise hver 3. time..

Udover dejlig mad, så missede jeg dejlige drinks, godt selskab og Portishead. Æv.

Lørdag og søndag var bedre, men appetitten var stadig ikke oppe på fuld kraft. Jeg kom kun op på 3 måltider om dagen, og jeg måtte levne flere gange. Gys! Og det med drinks blev ikke til mere end en enkelt mojito fra Mojito-bussen. Den var til gengæld som altid meget rar :-)

I dag har jeg det godt igen og spiser og spiser og spiser. Haha.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar