tirsdag den 17. juli 2012

Body-sds og Manuvision

På wellnessdeal købte jeg for et par uger siden en body-sds session.

I dag købte jeg massage hos virksomheden Manu Bakshi gennem Groupon.
Massage-gutten (jeg tror, det er en fyr) er uddannet i Manuvision her og de har fået super gode tilbagemeldinger fra deres klienter.

Jeg er meget spændt på begge dele. Jeg har tid til body-sds torsdag næste uge, medmindre der kommer et afbud i denne uge. Massage-dealen slutter først om et par dage.


Min plan er at kiropraktor-aftalen i morgen er sidste gang, da det ikke har hjulpet på mine morgensmerter.

3 kommentarer:

  1. Lyder som et godt tilbud, måske man skulle prøve at annoncere på wellnessdeal.dk

    body-sds behandlinger.

    SvarSlet
  2. Jeg har på fornemmelsen at mange får en del nye kunder/klienter (om ikke andet så en del reklame/opmærksomhed) via Downtown, Wellnessdeal, Sweetdeal etc.

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet