tirsdag den 17. juli 2012

Ryg evaluering og overblik



I uge 24 begyndte jeg at få uro i højre ben og det ubehagelige stræk i højre balle om morgenen. ** 1 x mobilitet.

I uge 25 begyndte jeg at få ondt i højre ben - meget tidligt om morgenen. Vågner ml. 3.45 og 8. ** 1 x crossfit.

I uge 26 bredte smerten sig til højre hofte/bækken. Stadig tidligt om morgenen. Vågner ml. 4.15 og 6.15. ** 2 x mobilitet.

I uge27 bredte smerten sig til lænden (højre side). Vågner knap så tidligt sidst på ugen. Vågner ml. 5 og 9.30. ** Ingen træning fra og med uge 27.

I uge 28 går jeg derudover lidt stift, når jeg vågner + der sidder "noget" tværs over lænden. Vågner ml. 6 og 7.55.


Behandlinger fra og med juni
- Osteopat
- Kiropraktor
- Massør (fysiurgisk massage + afspændingsmassage)

Alle siger min lænd er stram. Jeg har fået øvelser af osteopaten, kiropraktoren har knækket og massørerne har masseret/løsnet op. Men det gør stadig ondt om morgenen.



Det er én ting. Jeg har sommerferie nu. Men jeg starter på arbejde - vuggestue - på mandag og det stresser mig, at det ikke er blevet bedre. Tanken om dårlig søvn, ondt om morgenen og at jeg ikke kan være i alle stillinger hele dagen i et job, der indebærer løft og vrid og bære rundt på børn giver mig lidt sved på panden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar