lørdag den 7. juli 2012

Festivals-mad-rytme

Når jeg er på festival, er mine 3 hovedmåltider og 2 mellemmåltider lagt i dvale. Jeg spiser dog som regel nogenlunde jævnligt.
I dag var det helt skævt af en eller anden grund.

Jeg startede hjemmefra med skyr ved 9-tiden.
Ved 12-tiden spiste jeg en rugbolle fra Lagkagehuset.
Kl. 13.30 spiste jeg brunch hos Thai Lanni (scrambled eggs, bacon, pølser, appelsinjuice, te, muffin - og bolle med chorizo som jeg ikke spiste).
Kl. 15.30 troede jeg at jeg var sulten igen og købte svenske kødboller med kartoffelmos. Måtte levne mere end ellers.
Kl. 17.30 troede jeg at jeg var sulten igen og købte spaghetti bolognese. Måtte levne langt over halvdelen.

Og så spiste jeg ikke - udover en lille chokolade cookie - før kl. 23.15.. ??!

Mystisk.

P.S. Mine fødder er så trætte og "fugtige" af at have været i gummistøvler i går og i dag. Spår at vabler snart dukker op.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar