onsdag den 11. juli 2012

Forvirringen er total!

Min osteopat sagde udtrykkeligt, at han frarådede mig at lave Mc Kenzie-øvelsen, da den var skidt for mig med min stramme lænd. Min lænd var ikke "klar" til den øvelse.

Nu har jeg lige været hos fysioterapeut, som netop har sat mig i gang med at lave 3-4 x 10 Mc kenzie-øvelser om dagen... !

Osteopaten er også uddannet fys, så jeg stoler nok mest på ham, men jeg er lige nu bare frustreret, forvirret og træt af det.

Men det blev ikke bedre af at gå hos osteopaten og det er heller ikke blevet mærkbart bedre af at gå hos kiropraktoren.

I dag vågnede jeg kl. 4.50, fordi det var begyndt at gøre ondt i ryggen, når jeg lå på ryggen (og jeg kunne ikke ligge på siderne, for så gjorde det også ondt). Jeg nægtede dog at stå op på det tidspunkt.
Kl. 6 måtte jeg overgive mig, velvidende at ligeså snart jeg kom ud af sengen, ville det gøre ondt i benet, bækken/hoften og lænden, hvorefter jeg ville vralte stift ud til køkkenet og kaste 2 x ipren i mig.

Det tog halvanden time, før det blev ok igen.

Erfaringer med osteopat, kiropraktor, fysioterapeut, body sds, akupunktur ect. modtages meget gerne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar