torsdag den 5. juli 2012

Lys for enden af ryg-tunnellen

Efter at have været forbi kiropraktoren 3 dage i træk (sidste dag tog det max. 5 minutter at knække 2 gange og bore fingrene ind i mine muskler), fik jeg "grønt lys" til at tage til Roskilde. Jeg skulle forvente, at det tog 3-4 dage at "falde ned" og jeg har en - forhåbentlig sidste - opfølgende tid på mandag. Derudover har jeg valgt at sove hjemme hver nat.

1. dag på festival gik ok. Min lejr var onsdagstrætte og vi sad mest i lejren, hvor min ryg blev mere og mere træt og faldt mere og mere sammen. Jeg tog derfra ved 22-tiden og turen hjem var lidt lang, da jeg var træt og min ryg var træt.

I dag stod jeg op kl. 7.30. I over 2 uger er jeg vågnet tidligere pga. uro og/eller smerter, så det var lidt succes at vågne og godt nok have uro i benet og også lidt ondt i hofte/bækken-området og være lidt stiv i kroppen, men det var bare som om, at det var lidt bedre. At jeg snart kan se slutningen på dårlig søvn og smerter. Ipren var ikke nødvendig.

Bonus de sidste 2 nætter har været, at det ikke gjorde ondt at rykke rundt i sengen (jeg vender mig stadig ikke rigtigt - ligger mest på ryggen).

Hurra!

2 kommentarer:

  1. Det er gode og rare nyheder. Fremgang. Selvom det jo stadig ikke er tip top. Det må være lidt træls at skulle frem og tilbage hver dag, men nætter i teltet lyder heller ikke optimalt overhovedet. Måske hjælper det i dag, når musikken starter og du kommer til at gå mere rundt.

    Og ikke noget med at hænge op ad hegnet oppe foran i ventetiden inden koncerterne. ;)

    SvarSlet
  2. Jeg har fundet ud af, at det er rigtigt rart og bekvemt at sove i egen seng, vågne i et tørt rart hus og lige bruge et rent rart toilet. Der er også vand lige i nærheden.. :-D

    Men ja, især turen hjem fra festival kan blive lidt lang, hvis man er ret træt efter 3 timer lang koncert og lige falder i søvn i toget, som holder på Hovedbanen og egentligt skulle køre videre til Nørreport. Hvilket det ikke gjorde. Så tog jeg en taxi!

    Det er klart bedre at kunne gå lidt rundt. Men at stå op til koncert giver også lidt øm ryg og trætte fødder (men det er nok mest fordi, jeg er gammel.. haha).

    P.S. Jeg glæder mig til at komme igang med at træne!

    SvarSlet