mandag den 16. juli 2012

Delevaluering af sommerens mål 2012

Sommermål 2012

Det er ikke gået helt fremragende. I uge 28 havde jeg kun 3 sukkerfri dage, mest fordi jeg havde glemt at jeg havde sat målet til 4.. Dårlig undskyldning, men det passer altså :-)

Mine måltider har været noget uregelmæssige, og jeg har ikke fået grønt til dagens første måltid, men ofte til dagens andet måltid (som har ligget omkring kl 10).

Gluten-fri frokoster gik også lidt i vasken, fordi jeg ikke var opmærksom på mine mål...

At skrive dagbog og holde øje med fordøjelsen gik ok i starten og så gik det lidt ned af bakke.

Jeg har strammet op nu!

I dag har jeg spist skyr til morgenmad, scrambled eggs + råkost til dagens andet måltid, og nu har jeg lige lavet smoothie med proteinpulver. Ikke meget mad.




1 kommentar:

  1. Jeg skal bede dig om at slette dette billede, da det er mit billede fra min hjemmeside louisesmadblog.dk. Billedet er beskyttet af ophavsret.
    Mvh. Louise Dam

    SvarSlet