onsdag den 18. juli 2012

Massage hos Manu Bakshi

Da jeg fik tilsendt værdibeviset fra Groupon var jeg superhurtig og gik ind og tjekkede tider hos Manu Bakshi. Derfor har jeg allerede i dag kl. 16 været til 1 times massage :-)

Efter massagen var min første tanke/følelse: "Jeg fryser." - Måske fordi jeg i en time lå iført undertøj under et lagen. Derudover fryser jeg tit efter en gang massage.

Massagen var anderledes end hvad jeg ellers har oplevet. Jeg tror, det var en slags body-sds men uden samtale/terapi-delen. Han hev, rykkede, trykkede, svingede, knækkede, manipulerede. Større bevægelser end andre massører. Jeg startede med at ligge på ryggen hvor han svingede mine arme. Han trykkede også på min mave - hvilket ikke var så behageligt - imens jeg skulle trække vejret gennem munden og slappe helt af omme i ryggen. Han kunne konstatere, at jeg var spændt langs højre underben, hvilket jo passer meget godt med at det er der, jeg har haft ondt hver morgen i over en måned nu.

Noget var lidt ubehageligt, men det var til at overskue. Det der var mest interessant for mig var, at når han holdte mit ben i en mærkelig akavet stilling og sagde jeg skulle slappe af, så troede jeg at jeg slappede af. "Slap af i lænden." Nåååh.. og så slappede jeg lidt mere af der. "Slap også af i knæet"...
Så hvis jeg tror jeg slapper af, og faktisk ikke gør det, så kan det jo godt være, jeg går rundt og spænder lidt  (?) hele tiden til hverdag. Hm.

Jeg spurgte ham i øvrigt om, hvad forskellen var på manuvision og body-sds. Det er kun navnet. Behandlingen er den samme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar