tirsdag den 24. juli 2012

Kiropraktor-besøg # 7 i denne måned

Min faste kiropraktor-mand er gået på ferie, så jeg fik en kiropraktor-dame. Det viste sig at være en behagelig løsning, idet hun fortalte mere om min situation og lyttede mere til mine fablerier.

Årsagen til mine problemer i benet og hoften/bækkenet stammer fra lænden. Den skal knækkes løs og op, før det andet kan blive bedre. Hvilket tager tid. Men det burde blive bedre snart.

Hun kunne i øvrigt konstatere - hvilket jeg selv kunne mærke - at jeg var meget spændt i lænden og oppe i ryggen.


2 kommentarer:

  1. Det var da en lidt mere positiv melding, synes jeg. Fortsætter du så hos kiropraktor?

    SvarSlet
  2. Osteopaten sagde også, jeg skulle være tålmodig.. hehe.
    Problemet er, at man ikke ved, hvornår "snart" er. Om det er om en uge, en måned eller hvad. Alt er jo relativt..

    Jeg har en tid på tirsdag, som jeg bruger. Har lige lidt flere spørgsmål til kiropraktor-damen :-) I dag er 2. dag, hvor jeg ikke har taget ipren og hvor der er sket en forbedring. Men den slags skal man ikke se på fra dag til dag, da der hele tiden er variationer.. Det er bedst at se på det fra uge til uge.

    Dog kan man godt hylde de daglige gode ændringer :-)

    SvarSlet