onsdag den 4. maj 2011

Crossfit # 68

Hold op, hvor har jeg løbet meget i dag!

Først løb vi 800 m til opvarmning. Kl. 7 om morgenen.

Så skulle vi sørme også løbe i WOD'en. Har jeg ikke prøvet før (tror jeg), og jeg var ikke sådan vildt begejstret for det. Ikke at jeg er specielt hurtig til alle mulige andre øvelser, men med løb kan jeg virkelig se, hvordan det bare sinker mig.

Der var en fyr, der overhalede mig i flere omgange. Til gengæld overhalede jeg en pige. Det er vist ikke sket før! Haha.

Nåh.

Opvarmning
- 800 m løb
2 x
- 2 baner bear crawl
- max rep true push ups
- max rep strict pull ups
- 20-30 atomic sit ups

Tror jeg kom op på 12 rigtige push ups med brystet nede på gulvet. Og så gik jeg over til at gå ned på med strakte ben og op på knæene.

Pull ups lavede jeg i rød small elastik.

Atomic sit ups blev til lige nøjagtig 20 i begge runder.. hehe.

Skills:
Handstand



Det var sjovt. Mest fordi jeg kan sådan ok. Op af væggen. Man skulle bare stå på hænder op af væggen så længe man kunne. Og så spænde op i core, være lige og hovedet frem mellem ørerne. Bare og bare. Det var hårdt for håndleddene.
Hvis man havde styr på det, kunne man prøve at løfte hænderne skiftevis.
Æh. Det var ikke nemt. Jeg blafrede en smule med højre hånd.. Uden at den var helt væk fra gulvet.

WOD:
AMRAP 15 min:
- 20 OH .. KB
- 400 m løb

KB øvelsen var noget med at tage en KB i den ene hånd, holde den over hovedet i strakt arm, mens den anden hånd var strakt lige frem foran kroppen, og så squatte ned. De andre piger gaflede hurtigt 8 KB, og jeg kunne på ingen måde holde armen strakt over hovedet med 12 KB, så tog en 10 kg håndvægt. Som jeg så heller ikke kunne holde over hovedet, så den kom ned på skulderen. Hm.

Jeg havde nået 3 runder + KB, da der var et halvt minut tilbage. Så valgte jeg at løbe 400 m selvom jeg ikke kunne nå det inden tiden udløb. Men jeg fik løbet. Frivilligt..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar