onsdag den 11. maj 2011

Precision nutrition

Jeg er begyndt at lure på kostsystemet Precision nutrition.

http://www.precisionnutrition.com/

Har modtaget og læst 5 gratis email målrettet kvinder og vægtab (selvom jeg ikke lige står og skal tabe mig) og 5 gratis email målrettet atleter (selvom jeg ikke lige er en atlet).. Derudover har jeg en e-bog jeg også skal have læst.

Kort fortalt - ud fra det jeg har læst indtil videre - er der ikke meget nyt. Men det er overskueligt og enkelt.

Flere proteiner, færre kulhydrater, flere grøntsager og mere sundt fedt (og mindre usundt fedt).

Og så er viden ikke nok. Det handler også om vaner. Og det at bryde gamle og lære nye vaner.

Nåh. Der kommer mere om PN senere.

Jeg er dog i gang med det første lille projekt:
Spise grøntsager til morgenmaden 1/5-14/5.

Dvs. jeg spiser hvad jeg plejer OG så tilføjer jeg grøntsager. Eller grøntsag. Som i gulerod. For det er hvad jeg kan overskue lige nu.

Når det er en vane, så fortsætter jeg med mellemmåltider, frokost og aftensmad. Det samme med proteiner. Og sundt fedt.

1 kommentar:

  1. Spændende. Det projekt glæder jeg mig til at høre/læse mere om fremover. :)

    SvarSlet