søndag den 29. maj 2011

DM i vægtløftning for crossfittere

.. foregik i Butcher's Garage i går 28/5.

Det var et beskedent antal deltagere (og tilskuere) og især kvinderne var mangelfuldt repræsenteret via Anita Tørring.

Lige da jeg så hende (fuldt påklædt) sagde jeg til min veninde, at hun så da lidt tynd ud.

Så tog hun (det meste af) tøjet af og jeg kunne dermed bedre se de mange mange markerede MUSKLER, den kvinde har! Hun er ikke stor på nogen måde. Hun er atletisk og slank. Med muskler. Som man kan se også når hun sidder helt stille.

Og det var en fryd at se dem bevæge sig, når hun lavede snatch og clean & jerk.

Fik jeg nævnt, at hun også er stangspringer? Og kan gør det her:



Nåh, men kropsligt er hun mit nye forbillede. Majken Laun er på 2. pladsen.
Ja.

1 kommentar:

  1. Det lyder som et fedt arrangement.

    Hvornår begynder du selv at stille op? Og så må du snart i gang med at knipse lidt billeder af din træning.

    Power to you!

    SvarSlet