mandag den 9. maj 2011

Crossfit # 70

70 holdtræninger, manner!
Og jeg kan mærke det og se det. Dejligt.

I dag tog jeg min 3. morgentræning.
Vi slap for at løbe og varmede i stedet op med at sjippe. Jeg kunne ikke helt få gang i double unders.

Dagens skill:
Høje box jumps

Tag en box. Gør den så høj, som du tør og hop op på den. Øg højden. Hophophop. Med tilløb hvis du vil.

Jeg nåede en høj box og 5 skiver oven på. Så gik klappen ned. Kan ikke helt huske, om det var samme højde, som sidst vi prøvede.

WOD
21-18-15-12-9-6-3

- Rolling burpees
- dobbelt squat box jumps

Rolling burpees var ngoet med at rulle rundt om sig selv (udstrakt) og så lave en burpee. Så rulle den anden vej og lave en burpee. Ikke svær som sådan, men mine hofter stritter ud uden så meget fedt til at beskytte dem, så jeg har fået nogle flotte blå mærker.. tihi.

Dobbelt squat: Squat foran box. Hoppe op på box. Squat på box. Hoppe ned igen.

Man måtte skalere på antal og øvelser, hvis man havde behov.

Jeg valgte at springe 18 over og var færdig efter 17.45. Nu fortryder jeg lidt, at jeg ikke tog de 18 for så havde jeg lavet WOD'en rX. Nåh. Det må jeg huske til næste gang..

Det var en god og hård wod, som fik pulsen godt op!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar