mandag den 30. maj 2011

EcoProtein

Forleden kastede jeg mig ud i mit første proteinpulverkøb.

Jeg ved ikke sååå meget om proteinpulver, men jeg vidste dog, at jeg ville have noget med så få tilsætningsstoffer som muligt.
Og der på hylden stod EcoProtein. Mikkel Kesslers økologiske proteinpulver med ganske få ting i.
Til den økologiske pris af 199 kr for 400 g. Tak skal du have!

Nåh, men formålet med proteinpulveret er at give mine mellemmåltider et skub.
Jeg har stadig Precision Nutrition i baghovedet, som siger protein til alle måltider. Og indtil nu består mine mellemmåltider mest af brød & frugt eller rugbrød med pålæg.
Hvis mine muskler bliver større, så er det en ekstra bonus, men slet ikke mit primære mål.

I stedet har jeg prøvet at lave en slags super shake med ylette, lidt juice, blåbær, banan eller æble, lidt grovvalsede havregryn, hørfrøolie, lidt ingefær, 3 spsk. proteinpulver (30 g).

Og ja, det mættede mere end det plejer. Men det vigtige for mig er nu også, at jeg ved, jeg får mere protein.

I dag prøvede jeg at blande 1 spsk. i min skyr/ylette. Ved ikke, om der skal mere pulver i. Men tænkte at der er noget protein i skyr allerede.

Oh well..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar