mandag den 23. maj 2011

Crossfit # 75

Sidder og vrider mig i sofaen for at sidde, så det ikke gør ondt i kampskaden ved mit haleben. For ja, det har jeg anskaffet mig igen-igen-igen.

Jeg eksperimenterer jo. For at se om der ikke skulle være en måde, hvorpå jeg kan deltage i sit ups og atomic sit ups. 2 tynde måtter under er ikke godt nok, måtte jeg så erkende i dag.

Det var ved Bonus-runden at det gik galt:
Tabata med hollow rocks.
Efter 2 runder gik jeg over til atomic sit ups. Med skade som resultat.



I dag var sådan lidt lege-dag.

Efter 800 m løb var vi sammen 2 og 2. Helst samme højde og drøjde.

Så skulle vi ellers gennem forskellige øvelser, bl.a. kravle under hinanden og hooppe over hinanden. Springe buk. Løbe med makker på ryggen. Løbe med makker i brandmandsgreb.

Dernæst øvelser med KB. Øvelser vi plejer at lave med medicine ball.

WOD
KB swings, 5 sæt, max rep/max vægt

Jeg tog vist 42 med 12 kg, ca. 20 (kan ikke lige huske antal nu)/16 kg, 6/20 kg, 2/20 kg, 36/12 kg.

De 2 reps med 20 kg i 4. sæt var mega hårdt. Dem tog jeg efter jeg ambitiøst forsøgte at svinge 24 kg.. haha.. Det gik så slet ikke.



Der var ingen tid på, så man skulle bare gå i gang - og huske at holde pauser mellem sættene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar