fredag den 20. maj 2011

Crossfit # 74

I dag var ikke den bedste træning.

Jeg har ellers lavet hang power clean og hang squat clean før og selvom jeg ikke er god endnu, så har jeg da lavet ok løft.
Men i dag kørte det ikke rigtigt for mig.

Vi brugte ellers lang tid på teknik vha. Burgener warm up.

Løftet blev delt ind i små bidder og så skulle man tage 3 af hver. Først med træpind og så med vægtstang.

Små bidder er ok. Det kan jeg godt. I hvert fald med træpind. Når jeg skal lave fra scarecrow til næste del, kan jeg ikke med vægtstang. Stadig for tungt.

Nåh, men jeg synes jeg ved, hvad man skal. Hvad man skal huske på.
Langsomt op af benet. Eksplosivt med hofte, strakte arme, skuldre op og tilbage, holde stangen inde ved kroppen, albuer op ved scarecrow, ind under stangen.

Jeg valgte lav vægt for at koncentrere mig om teknikken. Men når jeg prøvede at være eksplosiv med hoften, bevægede stangen sig lidt for langt ud fra kroppen. Træneren sagde jeg skulle have mere vægt på. Aj, men det gik bare ikke særligt optimalt.

Må øve det til Open Gym.

WOD
Hang power clean 2-2-2-2
Hang squat clean 2-2-2

20-24-29-25
20-24-24

At komme ok ned i squat var ikke så svært. Men det andet.. tsk.







Bonus
Tabata med atomic sit ups

Jeg fik ab-wheel. Laver man det forkert, hvis man mere mærker det i arme og skuldre end i armene? Skal lige siges at jeg ikke kommer særligt langt ud.

Nåh-nåh. Men jeg kan da mærke de maveøvelser, jeg lavede til Mobilitet i går. De gør naller, men er gode :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar