lørdag den 14. maj 2011

Crossfit # 72

I dag var det "Mirror muscles", der stod for skud.

Opvarmning:
- led
- mave
- burpees med AC/DC: Thunderstruck
- og vist noget andet

Thunderstruck kender jeg mest i forbindelse med fester, hvor man skal drikke, når der bliver sunget Thunder. Kan i øvrigt ikke anbefales.. hehe.

Men til CF blev det til at lave burpees i stedet. Og da man jo ikke skulle stå og kede sig, når der ikke blev sunget Thunder eller Thunderstruck, skulle man lave høje knæløft/air squat (skiftede hvert minut) imens!

Skæv bænk:
Bænk kun med vægt i den ene sige.
Havde jeg ikke prøvet før. Var ret mærkeligt.
5-5
5-7

WOD:
8 runder af:
- 5 strict pull ups
- 5 diamond push ups
- 10 ab mat sit ups

Jeg tog pull ups i lilla medium. Den var for let, men den bedst egnede var optaget.
Diamond blev taget på knæene og det gik sådan ok.
Ab mat sit ups var hårde og jeg fik kampsår omkring halebenet.. Troede ellers at det ikke ville ske med denne øvelse, but nooo..

Tid: 11:25

Bonus:
Tabata med:
- curls
- jumping squats

15 i curls er stadig noget af en udfordring for mig og jumping squats er bare hårde.. hehe.

Men alt i alt en god gang træning en fredag eftermiddag. Så var jeg klar til cocktailparty!

1 kommentar:

  1. Hah, Thunderstruck-burpees har jeg godt læst om på et andet crossfit-site. Det gad jeg godt prøve. Eller...

    SvarSlet