onsdag den 25. maj 2011

Crossfit # 76

Pga. foredrag tirsdag aften var jeg - det der i min verden er - halvsent hjemme og da jeg også har brug for god tid om morgenen, fik jeg ikke mine 8 timers søvn i nat.
Derfor var jeg virkelig tæt på at droppe træning i morges.

Heldigvis fik jeg slæbt mig afsted, hvilket jeg er super glad for.
Det var nemlig en lækker WOD i dag!

Men først skulle vi jo lige have Dagens skill som i dag var KOLDBØTTE.

Jeg slår ikke så tit koldbøtter. Da jeg var lille kunne jeg slet ikke finde ud af det. Nåh, men det gik da. Forlæns i hvert fald. Da jeg forsøgte baglæns, mistede jeg retningsfornemmelsen og kom skævt rundt + jeg blev svimmel. Så det blev ikke mere end til det ene forsøg.

Jeg springer fluks videre til

WOD

4 runder - 45 sek. arbejde, 15 sek. pause:
- rope climbs
- push ups
- tire slams
- KB push press
- strict pull ups

Stationstræning er sjovt. Hårdt, selvfølgelig. Men ok overskuelig fordi det er kort tids intens arbejde.

Rope climbs.. Jeg tog 2 rigtige og så måtte jeg skalere. Fik et kvart brandsår på højre ben og havde lidt problemer med at vikle rebet om benet. Det er altså nemmere med rebene på 1. sal.. hehe.



Push ups tog jeg så mange jeg kunne med strakte ben. Dernæst ned på strakte ben og op på knæene.



Tire slams = sjovt!

KB push press tog jeg med 8 kg KB. Hvilket var lidt i overkanten til mig. Havde problemer med at få dem ordentligt op og måtte holde lidt for mange pauser.

Pull ups var først i rød tynd elastik, så i lilla medium.

Sved og trætte arme!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar