tirsdag den 8. marts 2011

Crossfit # 50

Jeg har selvfølgelig oplevet det før, men det var først rigtigt tydeligt i dag.. At jeg har gået næsten et år og ikke er begynder mere. At der er nogen, som har dårligere teknik, løfter mindre og er langsommere end jeg på holdet. Det var især tydeligt at se ved squats, box jumps og front squats. Det var sgu meget rart.. hehe.

Efter en tabata-opvarmning der inkluderede squats med medicine ball ved brystet, planken, burpees med medicine ball (lave armbøjning på bolden, hoppe hen i squat, hoppe med bolden over hovedet) og back extension, øvede vi front squats. Jeg var oppe på 30 kg og altså ikke så meget, som jeg har været før. Men det var, hvad mine håndled og ben kunne i dag åbenbart.
Mine albuer er blevet noget bedre til at komme op :-)

WOD: AMRAP 10 min:
- 10 box jumps (høje)
- 5 burpees

Jeg nåede 7 runder, hvor mine box jumps alle var skalerede, men i forskellige versioner. De 2 første runder hoppede jeg op på bænken + 1 vægtskive (der skulle være 2 for at det var den rette højde). Så hoppede jeg op på bænken. Så gik jeg op og ned på den rette højde. Så tilbage til bænk-højden.

Burpees.. Jeg knalder gerne mine knæ ned i gulvet. Især når jeg bliver træt. Oh well..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar