lørdag den 19. marts 2011

Crossfit # 54

Åhhh.. Mine baller var ømme efter gårsdagens tuck jumps og jumping lunges. Og de blev lidt mere ømme, da jeg så vi skulle lave pistols (og squat clean hang thrusters.. agtigt)..

Men først skulle vi varme op. Og da der var forår i luften, mente vores træner, at vi skulle ud at løbe (!). Dette foregik 2 og 2. Først løb det ene makkerpar med en sandsæk mellem sig, mens anden halvdel af teamet lavede planken. Så løb man igen, denne gang med en KB i hver hånd, mens anden halvdel af teamet lavede.. planken.

Jeg er jo ikke særligt vild med at løbe og løber kun, når jeg er til crossfit. Det var en rute, jeg ikke havde prøvet før, som var smal og fedtet og lidt glat. Var lidt akavet at løbe med en sandsæk. Og med 12 KB i hænderne blev det mere og mere til powerwalk. Sidste halvdel byttede jeg med min makker, så jeg i stedet løb med en rød medicin ball.

Planken var fin nok. Man kunne skifte mellem almindelig planke og sideplanke, som man ville. Og vores 'løbere' var hurtige, så det var ikke så lang tid, jeg skulle ligge. Hehe.

WOD: På tid:
- 50 pistols (25 med hvert ben)
- 50 squat clean hang thrusters (måske. Noget i den retning)

Jeg lavde pistols med hånden på bænken. Jeg kom langt ned og havde et ok tempo. Men mine baller brokkede sig lidt.. hehe.

Til squat clean hang havde jeg 15 kg. Det var alt rigeligt og jeg lavede endda kun 30. Så var der ikke mere tid... Til gengæld fik jeg ros for min teknik! Hurra! Det sker ikke så tit. :-) Noget med at starte i dødløft position. Så løfte stangen op og hurtigt komme ned under den i en front squat. Vist. Og så op og strække armene over hovedet.



Jeg fik varmen og både mine arme, ben og mave har lavet noget.

I aften er der fest, hvor jeg træner. Skal nok blive spas. Jeg har hørt rygter om en shot-tabata...... hvad så det end er. Men det lyder ikke sundt. Hehe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar