tirsdag den 22. marts 2011

Fifty pull ups - status

Lavede Week 2, Day 1 i Fifty pull ups-programmet i går.

Jeg har lavet lidt om i programmet, da jeg ikke kan lave Australian pull ups.

Så i går bød programmet på:
- 4 assisted pull ups (overvejer lidt at bytte dem ud med negativer)
- 2 negatives
- 5 assisted
- 3 negatives
- 1 negative (max. hang)

Selvvalgt bonus: 1 negative chin up, hvor jeg kører ned, så næsen er under barren og så op igen og ned.

Kunne godt mærke på mine underarme, at jeg ikke var vant til pull ups på den måde.. Hehe. Men det bliver vel bedre. :-)

2 kommentarer:

  1. Vi prøvede at flytte barren i går til Australians. Efter runderne flyttede vi den dog permanent tilbage. Jeg er ikke helt tryg ved, om karmen kan holde til al den flytten rundt.

    Jeg troede virkelig, at jeg efter alle de ring rows skulle rocke Australians. Men næh nej, jeg kæmpede virkelig for bare at få brystet op til barren. Ahem.

    Lige nu klynger jeg mig til tanken om, at det kun kan blive bedre, og det coach Asger skrev om, at man skulle være tålmodig og blive ved. :)

    SvarSlet
  2. Jeg tænker også, at hvis man bytter Australian ud med negatives og måske også gør det med assisted.. Så kan det da kun gå hurtigt? Eller.

    Jeg har fundet ud af, at det af en eller anden grund er lidt nemmere for mig at komme op (altså, hvor jeg står under med armene lidt bøjede), hvis jeg ikke er udstrakt. Dvs. har benene bøjet lidt op under mig eller benene i et halvt L.

    SvarSlet