tirsdag den 29. marts 2011

Crossfit # 58

En ny træner, som jeg ikke ved navnet på.

Efter lidt ledopvarmning og sådan gik vi over til:
4 runder af:
- 5 push ups
- 10 squats
- 15 d.u.

Min krop føltes noget træt ved de første push ups og jeg tænkte at det blev en lang træning. MEN det gik da heldigvis over :-)

D.u. gik bedre og bedre og lige pludselig havde jeg taget 16 i træk! PR! Teknisk kunne jeg nok endda have taget flere, men min kondition sagde stop.. hehe.

Dernæst øvede vi power snatch. Det er så min nye ikke-ven. Jeg bøjede mig for langt fremover og tempoet var for langsomt og jeg synes, det var svært at få stangen BUM op over hovedet. Uden at armene keglede rundt.



15 kg var lige præcist nok til mig. Hm.

Dagens WOD var DCO WOD 1:

AMRAP 4 min:
- 10 T2B
- 6 box jumps (høje)

1 min. pause

AMRAP 4 min:
- 20. d.u.
- 7 burpees

4 minutter lyder ikke af så meget, vel? Men jeg siger jer, jeg blev udfordret på konditionen! Pruste-pruste.
Mine t2b var ikke så fikse. Jeg havde svært ved at finde rytmen og kunne kun svinge op, hvis jeg havde noget, der kunne stoppe mine fødder, så jeg ikke dingelde frem og tilbage. Hvis det gav nogen mening. Jeg forsøgte det med at få skuldrene højere op, som jeg fik af en træner for lidt tid siden, men det kunne min krop ikke finde ud af.

Box jumps tog jeg på alm. box..

D.u. gik sådan ok. Kom op på 6-9 stykker af gangen nogle gange.
Burpees var.. burpees.. hehe.

Som bonus tog vi lige frikadellen.

Svede svede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar