onsdag den 2. marts 2011

Shine status # 3 + det løse

Jeg har været oppe på fuld dosis af Shine-produkterne siden torsdag 10/2.
Måske har jeg fået lidt mere energi, men det er jo også blevet lysere, så det er svært at sige om det er pga. Shine.

Til gengæld kan jeg mærke at min fordøjelse og mave fungerer bedre. For nu at sige det ligeud, så er jeg oftere på tønden... hehe. Mærkbart mere regelmæssigt. Hvilket jeg går ud fra er noget positivt.

Januar-februar 2010 havde jeg hovedpine 13 gange.
Januar-februar 2011 havde jeg hovedpine 6 gange.

I 2011 har jeg ikke skrevet ned, hvad tid jeg er oppe at tisse om natten. Fordi det sker meget sjældent. Det har måske været et par gange indtil videre. Og med natten, så mener jeg før kl. 5.
Så ja, jeg er fortsat meget glad for magnesium :-) Egentlig synes jeg, at jeg er begyndt at vågne mere igen, altså når manden roder rundt. Men jeg vågner ikke af tissetrang. Og jeg er knap så smadret, når jeg skal op om morgenen.

Så alt i alt er jeg vel tilfreds. Mere energi vil dog være dejligt..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar