søndag den 27. marts 2011

Tiltrængt hviledag

Jeg havde egentligt booket mig til hatha yoga i Yogacentralen i dag kl. 10 og jeg havde glædet mig. Men min krop fortalte mig venligt, men bestemt at det var bedre med en komplet hviledag.

Det er nu også ok. Jeg har i uge 11 været til 3 x crossfit + 1 x iyengar yoga og i denne uge været til 3 x crossfit.

Min krop kan mærke planken, 'løb' med sandsæk, curls, pull up program og bænkpres..

Bortset fra det så kunne jeg godt - efter i lang tid at have været tilfreds med at træne crossfit 2 gange om ugen - tænke mig at træne 3 gange. Men vil også godt have en gang mobilitet og/eller yoga en gang om ugen. Hm.

Fri crossfit koster 500 kr/måned, mens mit nuværende abonnement koster 400 kr, hvor jeg kan træne op til 3 gange/uge (her tæller mobilitet med).
Yoga koster ca. 100 kr./gang..

Så er der Open Gym, som jeg burde gøre mig noget mere i. Men tænker lidt, at jeg kan gøre det efter min lørdagstræning. Hvis jeg ikke er for smadret. Hehe.

Min nuværende træningsform med tirs-tors-lør har fungeret godt, hvor mobilitet har været en af træningerne. Men nu vil jeg have mere.. Hvis min krop kan holde til det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar