fredag den 11. marts 2011

Ømme hoftebøjere

Var til mobilitet i går. Jeg er blevet rigtigt glad for det, da det er afslappende og super godt for min smidighed.
Så er der lige et par enkelte styrkeøvelser.. Hendes maveøvelse fremkalder altid en vis stønnen på holdet :-) Jeg havde lidt svært ved den i dag pga. ret ømme hoftebøjere. Nu skal man jo bruge mavemusklerne og ikke hoftebøjerne.. ahem. Men altså.. Jeg bruger stadig lidt hoftebøjerne og i dag var det en lidt bøvlet øvelse for mig.

Kunne også mærke det, da vi lavede krigerøvelsen. Da var jeg lige ved at få krampe i højre hofte.

De fleste af hendes øvelser har jeg det ok med. Men så er der liiige den øvelse, hvor man ligger på ryggen og skal forestille sig, at man har en snor i brystet, som hives op. Således at brystet kommer først op og så kommer man helt op at sidde.
JEG KAN IKKE! Eller. Jeg omformulerer: DET ER EN STOR UDFORDRING FOR MIG!

Mit hovede vil frygtelig gerne først op og så snart jeg prøver at få brystet op først, letter mine ben straks. Hmm.

Nåh, jeg lærer det nok på et tidspunkt. Har tænkt mig at gå fast en gang om ugen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar