mandag den 25. april 2011

Crossfit # 65

Jeg er vældig glad for tiden. Dels er jeg kommet ind i en rigtig god træningsrutine, hvor jeg siden midt februar har være til crossfit 2 gange om ugen (enkelte gange 3) og mobilitet/yoga 1 gang om ugen.

Dels ser det ud til at jeg endelig er kommet over det punkt, hvor jeg skal overtale mig selv til at tage til træning og ikke begynder at digte undskyldninger op i hovedet for ikke at tage afsted.

Jeg glæder mig nu til at træne og jeg synes det er super super fedt! ENDELIG!

Jeg overvejer endda at skifte mit abonnement ud til fri træning. Wau. Hehe.

Dertil kommer små lækre successer såsom at tage stricte pull ups (nu i flertal!) og kunne løbe 800 m uden gåpauser.

Jeg synes også at kunne se på mine arme, at jeg har arbejdet med pull ups og push ups. Ja.

Så ja, jeg er sgu meget tilfreds for tiden :-)

Opvarmning:
Led
800 m løb

Stationshalløj - 30 sek. ved hver station:
- KB swing
- box jumps
- row rings
- atomic situps



Tror vi kørte igennem 3 gange (i hvert fald 2) uden pause.

WOD:
6 runder:
- 5 muscle ups
- 10 pistols (5 + 5)

Os der ikke mestrede en muscle up endnu, måtte skalere efter, hvad der føltes passende. F.eks. 5 dips på boks/stativ og 5 ring rows/strict pull up i barren/strict pull up i ringe.
Pistols kunne ligeledes skaleres, så man f.eks. holdte på boks/stativ eller lavede bulgarian split.



Jeg lavede 1. runde med 5 dips og 5 ring rows og resten af runderne med 6.
Dips var med strakte ben på boks.
Pistols var ved at holde på boks.

Det var første gang jeg lavede dips med strakte ben (tror jeg) og det kunne godt mærkes i armene..



Pistols gik sådan ok. Jeg er stærkere i højre ben i venstre (det samme gælder arme ved KB. Højre er noget stærkere)..

Men de var noget lettere for mig end de dersens bulgarian split! Hvilket træneren også bemærkede. Hehe.

Tid: 9:45

*************

Open Gym:

Stricte pull ups/chin ups: 2x2 - hurrahurrahurra!

Push up program efter hukommelsen week 2 day 1:
4-5-4-4-max (6)

Jeg lavede 8 ved max.

Mobilitet og udstrækning

P.S. jeg er stadig ret øm i især skuldre og hals efter træning i lørdags. Av.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar