torsdag den 7. april 2011

Det var ikke noget, jeg drømte!

I eftermiddags tog jeg først:

Push up-programmet Week 1, day 2, som bød på:
3-4-3-2-max antal

Umiddelbart lidt let, men jeg har fokus på at komme helt ned med brystet hver gang, og det giver lidt udfordring selv med så få gentagelser.

Siden tog jeg:

Pull up-programmet Week 3, day 1 med ekstra rep:
7 pull ups negativer
6 pull ups negativer
6 chin ups negativer
6 chin ups negativer
1 max hang pull up (ca. 7 sek.)
1 max hang chin up (ca. 10 sek.)
1 strict pull up!!

I hvert sæt var den sidste rep koncentrisk, hvor jeg hoppede op og så sænkede mig langsomt ned (efter inspiration af Mortens kommentar i forrige indlæg).

Jeg er en glad gammel kone!

1 kommentar:

  1. Selvfølgelig kunne du igen. Tillykke (igen)! Det er så godt gået. :)

    SvarSlet