søndag den 10. april 2011

Trætte arme

Jeg skulle have været til satsCore og satsEnergy i formiddags. Men jeg opdagde, at jeg slet ikke havde lyst og at jeg savnede crossfit! :-)
Så jeg afmeldte og tog i stedet til Open Gym.

Min træning blev rodet og sparsom med trætte arme, og næste gang skal jeg altså huske, at have en plan FØR jeg tager afsted til Open Gym.

Lidt ledopvarmning, udstrækning, mobilitet.

Pull up-program week 3, day 2:
7 pull ups - lilla medium elastik
7 pull ups - lilla medium elastik
7 chin ups - rød medium elastik
6 chin ups - negativer, hvor jeg hopper op
1 max hang pull up - 10 sek.
1 max hang chin up - 14 sek.

Forsøgte efterfølgende at lave 1 strict pull up, men det mislykkedes ret meget.

Push up-program week 1, day 3:
4-5-4-4-max (7)

D.U.: kom på på 18 - PR! - og fik flotte røde striber på især højre arm trods langærmet bluse

Back extentions: 3 x 10

Pistols: 3 x 5 (hvert ben) med hånden på en box

Ingen kommentarer:

Send en kommentar