tirsdag den 5. april 2011

Hatha yoga i SATS

Min krop var ret øm efter crossfit i går. Især mine hoftebøjere og mine inderlårmuskler. Men jeg tænkte at hatha yoga nok ville være ok for min gamle krop.

Vi var lidt for mange i et lille rum, hvor man kunne høre umtji-umtji musikken fra lokalet ved siden af. Underviseren var dygtig til det, hun lavede. Men det gik lidt hurtigt og hun var ikke ret meget rundt og rette. Det var bare om at hænge på.

Også de svære øvelser som skulderstand, fisken og bro.







Der var en øvelse, jeg måtte springe over, fordi mine hoftebøjere simpelthen ikke ville give mig lov til at lave den.. hihi. Sidde i et V. Som til mobilitet.

Men det var rart at blive udfordret på en anden måde end crossfit og som altid rart med den ro, der nu engang er over yoga.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar