lørdag den 23. april 2011

Crossfit # 64

Opvarmning:
- 800 m løb

- stationstræning:
- 30 tire slams (15 med hver arm)
- burpees over stang (hedder noget med lat..)
- KB swing (1 med begge hænder, 1 med hver arm etc.)

Når hammer-holdet havde taget de 30, så roterede man. Man skulle igennem tire slams 2 gange.
Tire slams var sjovt! Hårdt selvfølgelig, men sjovt bare at hamre den ned i dækket.



KB fungerede ikke optimalt for mig med 12 kg. Især venstre arm ville ikke helt svinge, som jeg ville.

Burpees var burpees.

Så lidt øvning af muscle ups. Inden man kan tage en rigtig m.u. skal man kunne mestre strict pull up og dybe ring dips. Så øh.. der er lidt vej endnu. Men man kan jo altid øve sig i at holde albuerne ind til kroppen.



WOD:
21-15-9
- stang-bag-nakken-thrusters
- burpees over stang

Jeg havde 17 kg, hvilket viste sig at være lige tilpas til denne slags wod. Første runde gik ok. Runde 2 og 3 var hårde for armene og mit venstre ben begyndte at ryste lidt.

3. runde burpees gik ok hurtig, nok fordi at jeg vidste jeg lige straks var færdig med wod'en.. hehe.

Tid: 9:59


***********

OPEN GYM:

Pull up program:
Efter hukommelsen: 8-8-8-8-1-1

8 i rød medium elastik
8 negativer
3 i rød small elastik + 5 i rød medium
8 negativer
1 max hang
1 max hang

Mine arme var trætte..

Bagefter en del udstrækning og mobilitetshalløj.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar