torsdag den 28. april 2011

Shine/Eqology opdatering

Jeg er gået hen og blevet glad for kosttilskuddene fra Eqology (der tidligere hed Shine).

Generelt synes jeg at jeg har det bedre. Jeg skranter ikke så meget og har ikke haft en sygedag siden starten af februar.

Mere specifikt så er jeg mindre træt og har ikke længere brug for en eftermiddagslur, når jeg har åbnet kl. 7 og jeg er ikke ved at falde i søvn på sofaen kl. 19 på hverdage. Det gør at jeg nu ligefrem kan overskue at være social på hverdagsaftenener - noget der var nærmest umuligt før. Det er virkeligt fremskridt, som jeg kan takke Multichi drikken for.

Min fordøjelse er også forbedret og mine toiletbesøg er noget mere regelmæssige.

Så jeg fortsætter med at få dem sendt - omend jeg er åben overfor at afprøve andre kosttilskud indimellem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar