torsdag den 28. april 2011

Crossfit # 66

I går da jeg stod ud af sengen, tænkte jeg at det nok var en rigtigt dårlig idé at skulle træne kl. 7. 10 minutter inde i træningen tænkte jeg stadig at det nok var en rigtigt dårlig idé. Efter en halv time tænkte jeg at det var en god idé. Efter træning tænkte jeg så at det var en fremragende idé!

Hurra for morgentræning (i hvert fald forår/sommer)!

Vågnede flere gange i nat med urolige arme og i dag er mine skuldre godt ømme :-)

Vi øvede en del teknik, hvilket jeg generelt godt kan lide. Især når det er power hang clean (og front squat) vi skal lave. P.h.c. driller mig tit, fordi der er mange ting, der skal sættes sammen i den rigtige rækkefølge, på den rigtige måde og med det rigtige tempo.



Nogen gange rammer jeg den sådan ok. Andre gange får jeg ikke stangen tæt nok på maven eller får ikke skuldrene nok tilbage eller det er ikke eksplosivt nok eller mine albuer kommer ikke nok op op eller stangen lander ikke hvor den skal.

Til gengæld fik jeg ros får min front squat! Tataa. Kan godt huske, hvordan mine albuer IKKE ville opaf, da jeg de første gange skulle lave den øvelse.



WOD
5 runder af max rep.
- 2 power hang hang clean
- 3 front squat

WOD'en var ikke på tid, så man gik bare i gang 2-3 på et hold og satte mere og mere vægt på. Først 3 p.h.c. og så ned i 2 front squat.
Jeg havde vist 20-25-27-27 kg. Prøvede også med 30 kg, men det gik slet ikke.

Bonus:
Station 30 sek. hvert sted, x antal runder
- v-ups
- roning
- curls (15 eller 20 kg stang)

Curls var hårdt og jeg havde svært ved at få stangen helt op.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar