fredag den 29. april 2011

Crossfit # 67

I dag havde jeg en træner, jeg aldrig havde haft før. Altså en af de rutinerede.
Og det var en god oplevelse :-) Det er ikke så tit jeg har kvindelige trænere og når jeg har, så ser jeg altid i smug på deres krop og bliver sådan lidt motiveret. Hende her var slank men med markerede muskler og stærk core.

Opvarmning
Led
Forskellige squats
Core-øvelser
Stafet-løb-planke

WOD
4 x tabata:
- strict pull ups
- burpees
- atomic sit ups
- air squats

Det var en hård, men god WOD. Overskuelig med 20 sek. arbejde af gangen, men med nok runder til at man fik pusten op og måtte arbejde for sagen.
Jeg lavede planken i stedet for atomic sit ups pga. mit irriterende haleben.



Som bonus lavede vi lige planken til sidst. Holde den så længe som muligt. Den første der faldt ned skulle lave 15 burpees. Den næste 14 burpees osv. Jeg kune godt mærke, jeg havde lavet planken i wod'en, så jeg måtte lave 12 burpees.

Træt, men glad :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar